Когато става върпос за профилактика и диагностика на климатична система е
необходимо да се направи разграничение. Много често клиентите смятат,че
когато имат проблем с климатика, то той се нуждае от профилактика. Да, в
някои случаи и това е причината, но при проблемите описани в единният
класификатор в нашите заявки за диагностика, става ясно какво представлява
услугата. От друга страна прегледът на системата включен в профилактиката е и
една своеобразна диагностика на уреда по начина си на изпълнение.
Затова преди да въведете своята заявка за профилактика/диагностика се
запознайте с двата вида услуги, които предлагаме в нашия сайт:
https://climamarket.bg
В секцията „Сервиз“, избирайки „Заявка за диагностика“ и „Заявка за профилактика“ са посочени точно условията на тези услуги. Заявка за профилактика на климатична система може да подадете по всяко време като услугата се извършва на място. Ако се наложи демонтаж на тяло за измиване в сервиз, е добре това да се направи в преходните сезони пролет/есен, а ако е наложително при подходящи метеорологични условия. Тази услуга подлежи на допълнително договаряне.
Заявките за профилактика се подават в нашия сайт онлайн като изберете бутон „Сервиз“, а след това „Заявка за профилактика“ на:
https://climamarket.bg/customer/support.php
Друг вариант за въвеждане на заявките, е като посетите някой от нашите офиси във Варна, Бургас или София. Координати може да намерите тук:
https://climamarket.bg/?page_id=5
При затруднения и въпроси от ваша страна наши сътрудници ще ви съдействат на националния ни телефон: 070020720