Общи условия за диагностика. Цена 90 лв. с ДДС (не се заплаща при констатирано несъответствие в уреда и предоставяне на оригинална валидна гаранционна карта, и документ за покупка. Услугата се заплаща в случай на валидна частична гаранция на компресора.).
Тази услуга включва:
- проверка на степента на замърсяване на уреда (проверяват се вътрешен и външен топлообменник, турбина и дренажна ваничка на вътрешното тяло, дренажна тавичка на външното тяло);
- проверка за степента на износване всички механични движещи се възли (проверяват се вътрешният и външен мотор на вентилатора, както и компресора на уреда);
- проверка електрическите връзки на уреда (проверяват се външно ел. захранване, ел. консумацията - за уредите с инверторно управление в тестов режим, вътрешните силнотокови и слаботокови връзки в уреда, включително всички датчици и електронни платки в него);
- цялостен външен оглед на хладилната част на уреда (проверка за предполагаеми пропуски на хладилен агент);
Срокове за изпълнение:
Заявките се изпълняват по реда на тяхното постъпване, независимо дали са гаранционни или извън гаранционни.
Бърза заявка (срок на изпълнение до 72 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува с 50% увеличение, независимо дали е гаранционна.
Експресна заявка (срок на изпълнение до 24 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува със 100% увеличение, независимо дали е гаранционна.
Общи условия за диагностика. Цена 90 лв. с ДДС (не се заплаща при констатирано несъответствие в уреда и предоставяне на оригинална валидна гаранционна карта, и документ за покупка. Услугата се заплаща в случай на валидна частична гаранция на компресора.).
Тази услуга включва:
- проверка на степента на замърсяване на уреда (проверяват се вътрешен и външен топлообменник, турбина и дренажна ваничка на вътрешното тяло, дренажна тавичка на външното тяло);
- проверка за степента на износване всички механични движещи се възли (проверяват се вътрешният и външен мотор на вентилатора, както и компресора на уреда);
- проверка електрическите връзки на уреда (проверяват се външно ел. захранване, ел. консумацията - за уредите с инверторно управление в тестов режим, вътрешните силнотокови и слаботокови връзки в уреда, включително всички датчици и електронни платки в него);
- цялостен външен оглед на хладилната част на уреда (проверка за предполагаеми пропуски на хладилен агент);
Срокове за изпълнение:
Заявките се изпълняват по реда на тяхното постъпване, независимо дали са гаранционни или извън гаранционни.
Бърза заявка (срок на изпълнение до 72 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува с 50% увеличение, независимо дали е гаранционна.
Експресна заявка (срок на изпълнение до 24 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува със 100% увеличение, независимо дали е гаранционна.
за да влезете/излезете от режим на четене на грешка при системи Панасоник(от
модел CS-E??BKP до днес):
натиснете и задръжте скрития бутон "check" за 5 секунди (най-добре това
става с острието на химикал)
дистанционното e е готово за изпращане на кодовете за грешка към вътрешното
тяло на климатика като на неговия дисплей е изписан първия първия код "H11"
посредством натискане на бутоните "стрелка нагоре" или "стрелка надолу"
изпращайте последователно кодовете за грешка като вътрешното тяло ще
ви "отговори" или утвърдително с четири сигнала "бип" или отрицателно с един
сигнал "бип"
след като чуете сигнала за потвърждение (четири пъти "бип"), запишете кода
на грешката, който е изобрацен на дисплея препоръчваме да повторите процедурата и да се убедите, че правилно сте
записали изобразения на дисплея код на грешка (една латинска буква и
двуцифрено число), при който сте чули четири сигнала "бип" от вътрешното тяло
излезте от режим четене на грешка и рестартирайте уреда като прекъснете за
кратко неговото ел.захранване.