Какво представлява гаранционното обслужване на климатичната техника?

Климатичната техника винаги има гаранцинен срок две, три или пет години, в зависимост от това какъв срок е дал производителят.Това означава, че ако климатикът се използува според инструкцията и по предназначение, но в даден момент се повреди, от фирмата монтирала климатика, ще изпратят специалисти, които безплатно да го диагностицират и ако е възможно да го отремонтират на място. Макар и твърде рядко, но се случва някоя част да е дефектирала,тогава монтажникът я сваля и до няколко дена монтира новата част без никакво заплащане. Тука е предимството на фирми-представители на даден производител, защото те за много кратък период ще набавят резервната част, за разлика от прекупвачите на климатици. В зависимост от повредата може да се наложи специалистите да демонтират вътрешното или външното тяло на климатика, да го закарат в сервиза и там да го отремонтират или проверят за пропуски на фреон, раздувайки го с азот. В сервиза реномираната фирма разполага с професионални инструменти и измервателни уреди. След това отново се монтира тялото и системата се пълни с фреон.Тази дейност е напълно безплатна, ако климатикът е в гаранция, клиентът е спазил всички изисквания на производителя при експлоатацията на техниката и представи гаранционна карта и документ за закупуването.

 

Можете да оставите своето мнение или да ни зададете въпрос

С натискането на бутона за изпращане декларирате, че сте съгласни с общите условия и правилата на ползване на страницата. Всички мнения се задържат за одобрение от редактор. Ако не виждате в момента мнението си не е необходимо да го изпращате повече от един път.



Всички цени, спецификации и снимки могат да бъдат променяни без предизвестие. Не носим отговорност за типографски или илюстративни грешки. Всички снимки на продукти са илюстративни. Възможно е разминаване между изображението и реалния артикул, без това да променя основните параметри и характеристики му. Всички цени в сайта са в български лева и с ДДС 20%.