Заявка за диагностика

Заявка за диагностика №20240319094612

моля запознайте се с условията на диагностика/сервизно обслужване

Данни за заявителя:

(*) задължително поле

(*) задължително поле

(*) задължително поле

(*) задължително поле

Данни за системата (заявката важи само за една система):

Непопълването на точен модел на външното тяло ще попречи сериозно на нашата подготовка за диагностика и ще Ви лиши от възможността за незабавно отстраняване на проблема.

(*) задължително поле

Непопълването на точен модел на вътрешно тяло ще попречи сериозно на нашата подготовка за диагностика и ще Ви лиши от възможността за незабавно отстраняване на проблема.

(*) задължително поле

Данни за монтажа:

(*) задължително поле

Системите на Климамаркет Ефендулов и ЕТ Милен Ефендулов
се обслужват с предимство.

Системите на Климамаркет Ефендулов и ЕТ Милен Ефендулов
се обслужват с предимство.

Системите на Климамаркет Ефендулов и ЕТ Милен Ефендулов
се обслужват с предимство.

Системите на Климамаркет Ефендулов и ЕТ Милен Ефендулов
се обслужват с предимство.

GPS координати на мястото:
., .

Непопълването на тази информация може сериозно да ни затрудни.

Непопълването на тази информация може сериозно да ни затрудни.


Смущения в работата на системата според единния класификатор (маркирайте оплакванията си):
Шум и вибрации от вътрешното тяло
Шум и вибрации от външното тяло
Изтичане на кондензна вода от вътрешното тяло
Изтичане на кондензна вода от външното тяло
Издаването на неприятен аромат от вътрешното тяло.
Обледяването на външното тяло.
Странно поведение на системата (безпричинно спиране, тръгване, неизпълнение на командите и т.н.)
Недостиг на мощност в режим охлаждане.
Недостиг на мощност в режим отопление/охлаждане.
Електрически предпазител се изключва при пускане на системата.
Аварийно спиране на системата. Индикиране код на грешка
Други оплаквания.

Изпращане на файлове:

Ще бъдем благодарни ако изпратите и снимков материал
(моля прикачвайте файлове с размер до 1000 пиксела по дългата страна).

File:

File:

File:

Моля, настоящата заявка да бъде изпратена към: (*) задължително поле

Начин на плащане: (*) задължително поле

Данни за фактура:

Ако желаете издаване на фактура, моля изберете опция от менюто


Заявките се изпълняват по реда на тяхното постъпване независимо дали са гаранционни или извънгаранционни. Гаранционните диагностики не се заплащат единствено ако те са заявени като нормални, в случай че са подадени като бързи или експресни се таксуват по текущите тарифи.

Моля, изберете срок на изпълнение: (*) задължително поле

Бързата заявка се заплаща с 50% увеличение на тарифата, независимо дали е гаранционна, съгласно общите условия на Климамаркет Ефендулов ЕООД

Експресната заявка се заплаща със 100% увеличение на тарифата, независимо дали е гаранционна, съгласно общите условия на Климамаркет Ефендулов ЕООД

CAPTCHA

Изпращайки тази форма декларирате, че сте запознат и съгласен с условията на диагностика/сервизно обслужване на системи до 3 кВт консумирана мощност! Декларирам също, че съм над 16 години, и че се съгласявам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно разпоредбите на GDPR и ЗЗЛД.

Лице за контакти:

Александра Петрова - Сервизен мениджър
Моб.:0889 66 45 49
Email: apetrova@climamarket.bg

Всички цени, спецификации и снимки могат да бъдат променяни без предизвестие. Не носим отговорност за типографски или илюстративни грешки. Всички снимки на продукти са илюстративни. Възможно е разминаване между изображението и реалния артикул, без това да променя основните параметри и характеристики му. Всички цени в сайта са в български лева и с ДДС 20%.
Общи условия за диагностика

Общи условия за диагностика. Цена 90 лв. с ДДС (не се заплаща при констатирано несъответствие в уреда и предоставяне на оригинална валидна гаранционна карта, и документ за покупка. Услугата се заплаща в случай на валидна частична гаранция на компресора.).

Тази услуга включва:
- проверка на степента на замърсяване на уреда (проверяват се вътрешен и външен топлообменник, турбина и дренажна ваничка на вътрешното тяло, дренажна тавичка на външното тяло);
- проверка за степента на износване всички механични движещи се възли (проверяват се вътрешният и външен мотор на вентилатора, както и компресора на уреда);
- проверка електрическите връзки на уреда (проверяват се външно ел. захранване, ел. консумацията - за уредите с инверторно управление в тестов режим, вътрешните силнотокови и слаботокови връзки в уреда, включително всички датчици и електронни платки в него);
- цялостен външен оглед на хладилната част на уреда (проверка за предполагаеми пропуски на хладилен агент);

Срокове за изпълнение:
Заявките се изпълняват по реда на тяхното постъпване, независимо дали са гаранционни или извън гаранционни.

Бърза заявка (срок на изпълнение до 72 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува с 50% увеличение, независимо дали е гаранционна.

Експресна заявка (срок на изпълнение до 24 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува със 100% увеличение, независимо дали е гаранционна.

Общи условия за диагностика. Цена 90 лв. с ДДС (не се заплаща при констатирано несъответствие в уреда и предоставяне на оригинална валидна гаранционна карта, и документ за покупка. Услугата се заплаща в случай на валидна частична гаранция на компресора.).

Тази услуга включва:
- проверка на степента на замърсяване на уреда (проверяват се вътрешен и външен топлообменник, турбина и дренажна ваничка на вътрешното тяло, дренажна тавичка на външното тяло);
- проверка за степента на износване всички механични движещи се възли (проверяват се вътрешният и външен мотор на вентилатора, както и компресора на уреда);
- проверка електрическите връзки на уреда (проверяват се външно ел. захранване, ел. консумацията - за уредите с инверторно управление в тестов режим, вътрешните силнотокови и слаботокови връзки в уреда, включително всички датчици и електронни платки в него);
- цялостен външен оглед на хладилната част на уреда (проверка за предполагаеми пропуски на хладилен агент);

Срокове за изпълнение:
Заявките се изпълняват по реда на тяхното постъпване, независимо дали са гаранционни или извън гаранционни.

Бърза заявка (срок на изпълнение до 72 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува с 50% увеличение, независимо дали е гаранционна.

Експресна заявка (срок на изпълнение до 24 часа от подаването без събота и неделя и официалните празници) се таксува със 100% увеличение, независимо дали е гаранционна.

Точен модел и сериен номер на външно тяло

Точен модел и сериен номер на вътрешно тяло

как да прочетем кода на грешка при Панасоник



за да влезете/излезете от режим на четене на грешка при системи Панасоник(от модел CS-E??BKP до днес):

натиснете и задръжте скрития бутон "check" за 5 секунди (най-добре това става с острието на химикал)

дистанционното e е готово за изпращане на кодовете за грешка към вътрешното тяло на климатика като на неговия дисплей е изписан първия първия код "H11" посредством натискане на бутоните "стрелка нагоре" или "стрелка надолу" изпращайте последователно кодовете за грешка като вътрешното тяло ще ви "отговори" или утвърдително с четири сигнала "бип" или отрицателно с един сигнал "бип"

след като чуете сигнала за потвърждение (четири пъти "бип"), запишете кода на грешката, който е изобрацен на дисплея препоръчваме да повторите процедурата и да се убедите, че правилно сте записали изобразения на дисплея код на грешка (една латинска буква и двуцифрено число), при който сте чули четири сигнала "бип" от вътрешното тяло излезте от режим четене на грешка и рестартирайте уреда като прекъснете за кратко неговото ел.захранване.